هشدار های ماه رمضانی پلیس فتا

به گزارش هدا بلاگ، سرهنگ رامین پاشایی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان ماه پربرکت و مبارکی است که در آن شماری زیادی از افراد جامعه با انجام امور خداپسندانه و یاری به همنوعان خود سعی در بهره مندی بیشتر از فیض این ماه دارند، به همین دلیل نیز امور انسان محبت آمیز در این ماه افزایش می یابد و متاسفانه همین امر ممکن است موجبات سواستفاده عده ای قلیل از این فضا را فراهم نموده و آنان بخواهند با تحریک عواطف و احساسات مردم اقدام به کلاهبرداری از آنان نمایند.

هشدار های ماه رمضانی پلیس فتا

وی در تبادل نظر با ایسنا، اضافه نمود: به همین دلیل ضروری است که شهروندان از واریز وجه، هرچند اندک به حساب افراد ناشناس خودداری نمایند، چرا که ممکن است افراد سودجو با انتشار تصاویر و ویدیو های نگران نماینده و تحریک احساسات مردم، تحت عنوان دریافت یاری مردمی و ... اقدام به کلاهبرداری نمایند. پس ضروری است شهروندان برای جلوگیری از این موارد حتما به اخبار رسانه های معتبر و سازمان ها و موسسات مجاز مراجعه نموده و از این طریق نذورات خود را پرداخت نمایند.

پاشایی همچنین در خصوص نرم افزار های مخصوص ادعیه و ... نیز گفت: ممکن است کلاهبرداران با ارائه اپلیکیشن هایی که مورد تأیید و اعتبار نیست، اقدام به اخذ مبالغی اندک در ازای ارائه خدمات، راهنمایی به صفحات فیشینگ یا سواستفاده از اطلاعات شخص افراد نمایند؛ لذا ضروری است که شهروندان نرم افزار های مورد احتیاج خود را حتما از مراجع رسمی و دارای تایید دریافت نمایند و از نصب نرم افزار هایی که به شکل فایل یا لینک در فضای مجازی منتشر می گردد، خودداری نمایند.

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا با بیان اینکه تیم های رصد پلیس فتا نیز در آماده باش هستند، گفت: این تیم ها به شکل شبانه روزی اقدام به رصد و پایش فضای مجازی نموده و با موارد مجرمانه برخورد خواهند کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 557

به "هشدار های ماه رمضانی پلیس فتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار های ماه رمضانی پلیس فتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید