واژگونی سواری سمند با یک کشته در فیروزکوه

به گزارش هدا بلاگ، سرهنگ محبی از واژگون شدن یک سواری سمند در بخش ارجمند شهرستان فیروزکوهو فوت راننده این خودرو اطلاع داد.

واژگونی سواری سمند با یک کشته در فیروزکوه

سرهنگ سیاوش محبی رئیس پلیس راه شرق استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی منجر به فوت در بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران اضافه کرد: در این حادثه رانندگی یک سواری سمند واژگون شده بود که متاسفانه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

او ادامه داد: علت کارشناسی وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای تجاوز ار سرعت مقرره در سر پیچ و خروج از جاده اعلام شده است.

سرهنگ محبی گفت: از رانندگان میخواهیم، از عجله و شتاب خودداری و با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و هنگامی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارند، در مکانی امن توقف و پس از استراحت و برطرف خستگی به ادامه جهت بپردازند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 797

به "واژگونی سواری سمند با یک کشته در فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی سواری سمند با یک کشته در فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید