وکیل شفر پرداخت پول از سوی باشگاه استقلال را تایید کرد

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال امروز ابتدا در مورد پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اطلاعیه ای صادر و از وکیل وینفرد شفر به شدت انتقاد کرد.

وکیل شفر پرداخت پول از سوی باشگاه استقلال را تایید کرد

در این اطلاعیه آمده بود: بعد از اینکه وکیل وینفرد شفر حاضر نشد تاییدیه واریز پول باشگاه استقلال بابت طلب شفر را اعلام کند تا پنجره جابجایی باشگاه استقلال قبل از شروع لیگ بیستم باز گردد، باشگاه استقلال امروز نامه ای رسمی به فیفا ارسال کرد و تمامی مستندات و مدارک واریز پول به حسابی که شفر اعلام نموده بود را پیوست نامه کرد تا فیفا بعد از آنالیز اعلام رای نماید.

باشگاه استقلال با مستنداتی که دارد، کلیه طلب شفر را واریز نموده و به حساب وکیل ایشان این پول نشسته است.

متاسفانه کوشش های مسئولین باشگاه استقلال مبنی بر قانع کردن وکیل شفر و همکاری آن ها برای دادن تایید پول تا این لحظه به ثمر نرسیده و وکیل شفر حاضر به همکاری نیست. به نظر می رسد وکیل شفر قصد عقده گشایی و به نوعی گروکشی دارد. چراکه او، شفر و ساشا شفر فکر نمی کردند در پرونده ساشا شفر از سوی فیفا محکوم شوند.

متاسفانه شفر به خاطر طرفداران پر شور استقلال هم حاضر به همکاری نیست!

اگر شفر با استقلال همکاری می کرد امروز پنجره جابجایی باشگاه باز می شد.

امیدواریم با توجه به مدارکی که به فیفا ارسال شد و سوئیفت های واریزی که حتی بیشتر از مبلغ درخواستی شفر بوده است، فیفا، شفر را ملزم کند تا با ارسال نامه ای رسمی، پنجره جابجایی استقلال را باز کند.

خاطر نشان می گردد باشگاه استقلال در مورد پرونده جباروف و باشگاه پاختاکور هیچ مسئله ای ندارد.

به گزارش خبرنگاران، با این حال ساعاتی بعد باشگاه استقلال در خبری کوتاه بیان کرد وکیل وینفرد شفر با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه استقلال تایید کرد که کل مبلغ طلب شفر به حسابش واریز شده است.

به این ترتیب محرومیت باشگاه استقلال برطرف خواهد شد و مسئولان این باشگاه در انتظار اعلام رسمی فیفا برای باز شدن پنجره جابجاییی خود هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1858

به "وکیل شفر پرداخت پول از سوی باشگاه استقلال را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل شفر پرداخت پول از سوی باشگاه استقلال را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید