(ویدیو) خلاصه بازی تراکتور ایران 0 - 0 الشارجه امارات 28 فرودین 00

به گزارش هدا بلاگ، ملاقات دو تیم تراکتور ایران و شارجه امارات در گروه B لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 شنبه شب در استادیوم شارجه امارات شروع شد که با نتیجه تساوی بدون گل انتها یافت.

(ویدیو) خلاصه بازی تراکتور ایران 0 - 0 الشارجه امارات 28 فرودین 00

تراکتور که در بازی نخست خود مقابل پاختاکور به تساوی 3 - 3 دست یافته بود، به امید پیروزی مقابل شارجه و صدرنشینی در گروه B وارد میدان شد. در نیمه نخست این ملاقات هم شاگردان رسول خطیبی موقعیت هایی را روی دروازه شارجه ایجاد کردند، اما در گلزنی ناموفق بودند.

نیمه نخست این ملاقات البته با یک واکنش خوب از سوی محمدرضا اخباری و مهار تک به تک کایو نیز همراه بود. در آخرین دقایق هم روی یک ضربه پیمان بابایی بازیکنان تراکتور معتقد به خطای هند و پنالتی بودند که البته داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت.

در نیمه دوم بازهم تراکتور می توانست روی حرکت مهدی تیکدری به گل برسد و موقعیت خوبی نصیب این بازیکن شده بود، اما دروازه بان شارجه توپ را راهی کرنر کرد تا تراکتوری ها را ناکام بگذارد.

داور این مسابقه هم در طول 90 دقیقه فقط یک بار از کارت زرد خود استفاده کرد که آن هم نصیب سامان نریمان دنیا شد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2770

به "(ویدیو) خلاصه بازی تراکتور ایران 0 - 0 الشارجه امارات 28 فرودین 00" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی تراکتور ایران 0 - 0 الشارجه امارات 28 فرودین 00"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید