پاسخ مهدی طارمی به اظهارات بازیکن بحرین، خط و نشان برای عراقی ها

به گزارش هدا بلاگ، به گزارشخبرنگاران، ملاقات برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین با تصمیم مغرضانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار در منامه برگزار گردید که این ملاقات با رجحان 3 بر صفر ایران به سرانجام رسید. سردار آزمون 54 و 61 و مهدی طارمی 79 برای ایران گل زدند.

پاسخ مهدی طارمی به اظهارات بازیکن بحرین، خط و نشان برای عراقی ها

مهدی طارمی بعد از این بازی گفت: همین که توانستیم ببریم و دل مردم را شاد کنیم برایمان خرسند کننده است. در نیمه اول شرایط آب و هوایی برایمان سخت بود. به همین دلیل باید بازی را کنترل می کردیم تا در نیمه دوم به گل برسیم.

وی ادامه داد: بحرین خیلی خوب بازی کرد و یک تیم فنی بود. با این حال ما در نیمه دوم برنامه هایی که مد نظرمان بود را پیاده کردیم و توانستیم به پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

طارمی در واکنش به کری خوانی بازیکن بحرین که گفته بود بازیکنان ایران را نمی شناسم گفت: اهل کری خوانی نیستم اما به ایشان می گویم بهتر است حواست به تیم خودش باشد. بازیکنان ایران را در آسیا و دنیا می شناسند.

طارمی تاکید نمود: یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق هم برای ما کری خوانده بود که در ملاقات با این کشور نشان می دهیم کدام تیم اول خواهد شد و کدام تیم در گروه دوم می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3075

به "پاسخ مهدی طارمی به اظهارات بازیکن بحرین، خط و نشان برای عراقی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مهدی طارمی به اظهارات بازیکن بحرین، خط و نشان برای عراقی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید