پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری در دانشگاه علم و صنعت ، ثبت نام تا 15 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش هدا بلاگ، دانشگاه علم و صنعت ایران از میان دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه ها به پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری می پردازد.

پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری در دانشگاه علم و صنعت ، ثبت نام تا 15 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علم و صنعت در مقطع دکتری سال تحصیلی 1400-1399 از میان دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه ها به پذیرش دانشجو می پردازد.

دانشگاه علم و صنعت ایران از طریق آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان، درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون استعداد های درخشان سال 1400-1399را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آیین نامه استعداد های درخشان 18 تیر ماه 93 و 16 اسفند ماه 93 و ابلاغیه 16 اسفند 96 و مصوبه ستاد ممتازین دوره دکتری دانشگاه، در رشته و گرایش های اعلام شده، مورد بررسی قرار می دهد.

ثبت نام اولیه از 21 فروردین ماه 99 آغاز شده است و تا 15 خرداد ماه 99 ادامه دارد؛ که صرفاً به صورت غیرحضوری از طریق سامانه گلستان به آدرس golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm انجام می شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 523

به "پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری در دانشگاه علم و صنعت ، ثبت نام تا 15 اردیبهشت ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری در دانشگاه علم و صنعت ، ثبت نام تا 15 اردیبهشت ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید