پیش بینی هوای استان ها در گرمترین روزهای سال ، خنک شدن 7 استان با باران و تندباد ، طوفان گرد و خاک، رگبار و رعد و برق در بخش هایی از کشور

به گزارش هدا بلاگ، سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی های خود را از شرایط جوی کشور طی 5 روز آینده گفت.

پیش بینی هوای استان ها در گرمترین روزهای سال ، خنک شدن 7 استان با باران و تندباد ، طوفان گرد و خاک، رگبار و رعد و برق در بخش هایی از کشور

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد که در 2 روز آینده در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان های اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گرد و خاک پیش بینی می گردد.

دوشنبه تا چهارشنبه این شرایط در شمال غرب دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، برخی نقاط استان های سمنان و اصفهان و استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

بعلاوه در 3 روز آینده در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب و جنوب شرق فارس رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش بینی می گردد. سه شنبه این شرایط علاوه بر منطقه ها ذکرشده در غرب یزد و شمال فارس نیز پیش بینی می گردد.

طی 5 روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق به ویژه منطقه زابل و بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می گردد. شرق دریای عمان در 5 روز آینده مواج است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3706

به "پیش بینی هوای استان ها در گرمترین روزهای سال ، خنک شدن 7 استان با باران و تندباد ، طوفان گرد و خاک، رگبار و رعد و برق در بخش هایی از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی هوای استان ها در گرمترین روزهای سال ، خنک شدن 7 استان با باران و تندباد ، طوفان گرد و خاک، رگبار و رعد و برق در بخش هایی از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید