چلسی دفاع چپ لسترسیتی را به خدمت گرفت

به گزارش هدا بلاگ، تیم فوتبال چلسی دفاع چپ جوان لسترسیتی را با قراردادی طولانی مدت به خدمت گرفت.

چلسی دفاع چپ لسترسیتی را به خدمت گرفت

به گزارش خبرنگاران، باشگاه چلسی با انتشار خبری در سایت رسمی خود خرید بِن چیلوِل دفاع چپ انگلیسی لسترسیتی را تأیید کرد. قرارداد بازیکن جدید تیم آبی پوش شهر لندن پنج ساله و ارزش آن 50 میلیون پوند اعلام شده است.

چیلول 23 ساله محصول آکادمی باشگاه لسترسیتی است که سال 2015 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و از آن زمان تا کنون 123 بازی برای این تیم انجام داده است. او یکی از بازیکنانی بود که به تیم تحت هدایت کلودیو رانیری برای قهرمانی در لیگ برتر در فصل 16-2015 کمک کرد.

چیلول که 11 بازی ملی برای سه شیر هم در کارنامه دارد پس از امضای قراردادش با چلسی به سایت این باشگاه گفت: من خوشحالم که به یک تیم بسیار هیجان انگیز مانند چلسی ملحق می شوم. بی صبرانه منتظر آن هستم که کارم را در این تیم جوان و پویا با هدایت فرانک لمپارد آغاز کنم. فصل آینده چالش ما کسب افتخارات مختلف است. امیدوارم خیلی زود بتوانیم در حضور هواداران مان در استمفوردبریج بازی کنیم.

در همین حال انتظار می رود که چلسی ظرف یک هفته آینده از دیگر خریدهای جدیدش هم رونمایی کند که یکی از آنها کای هاورتز هافبک بازیساز تیم بایرلورکوزن است. گفته می شود چلسی با پرداخت رقم 90 میلیون پوند برای خرید او موافقت کرده است. همچنین چلسی در آستانه اعلام خرید مالانگ سار مدافع میانی 21 ساله تیم نیس فرانسه است که قراردادش با این تیم تمام شده و به عنوان بازیکن آزاد به تیمی بعدی خود ملحق خواهد شد.

تیاگو سیلوا مدافع میانی برزیلی سابق پاری سن ژرمن هم دیگر بازیکنی است که از او به عنوان خرید بعدی چلسی یاد می شود. او هم مانند سار با خاتمه قراردادش می تواند به عنوان بازیکن آزاد به چلسی ملحق شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1428

به "چلسی دفاع چپ لسترسیتی را به خدمت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی دفاع چپ لسترسیتی را به خدمت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید