چندین انفجار مهیب در استادیوم باعث غافلگیری و شوک به بازیکنان شد!

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه سایپا اعتراض خود را به طور رسمی نسبت به انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا و نورافشانی در حین ملاقات رسمی این تیم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر بیستم اظهار داشت.

چندین انفجار مهیب در استادیوم باعث غافلگیری و شوک به بازیکنان شد!

باشگاه سایپا در نامه ای رسمی به اتفاقات عجیب و غیرحرفه ای اتفاق افتاده در استادیوم نقش دنیا در حین مسابقه، معترض و خواهان رسیدگی و احقاق حق این باشگاه شد.

در بخشی از نامه آمده است؛ صداهای وحشتناک و دلهره آور ناشی از انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا، باعث سردرگمی و غافلگیری بازیکنان تیم سایپا شد و در همین لحظات بازیکنان تیم سپاهان از این اقدام غیر قانونی باشگاه خود و از شُک غیر منتظره ای که به تیم میهمان وارد شده بود، استفاده و توپ را وارد دروازه کردند.

رسیدگی به اهمال داور و برخورد قانونی با تخلف آشکار کادر اجرایی مسابقه موضوعاتی است که در اعتراض رسمی باشگاه سایپا به آن تاکید شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2046

به "چندین انفجار مهیب در استادیوم باعث غافلگیری و شوک به بازیکنان شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چندین انفجار مهیب در استادیوم باعث غافلگیری و شوک به بازیکنان شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید