کارآفرینی طرح پایاب سد خداآفرین برای 16 هزار نفر

به گزارش هدا بلاگ، طرح آبی و خاکی پایاب سد خداآفرین در حال حاضر با 93 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است و با اتمام عملیات اجرایی این پروژه 16 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می گردد.

کارآفرینی طرح پایاب سد خداآفرین برای 16 هزار نفر

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از تسنیم، استاندار اردبیل شامگاه دوشنبه 27 مرداد 97 در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: با اتمام عملیات اجرایی این طرح در شمال استان، 600 هزار تن به محصولات کشاورزی استان اضافه نموده می گردد.

اکبر بهنامجو، تسریع در فرایند اجرای طرح های حوزه کشاورزی اردبیل را ضروری دانست و اضافه نمود: در سال جهش فراوری باید ایجاد اشتغال برای جوانان و اجرای طرح های حوزه کشاورزی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اعتبارات مورد احتیاج برای اجرای پایاب سد خداآفرین بیان نمود: برای تکمیل عملیات اجرایی این طرح عظیم در طی سال های گذشته بیش از 2400 میلیارد تومان سرمایه گذاری اجرا شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: تکمیل این طرح آبی و خاکی براساس آنالیز های اجرا شده حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این نشست از اختصاص 250 میلیارد تومان برای تکمیل و به خاتمه رساندن طرح آب و خاک پایاب سد خدآفرین در شمال استان اردبیل اطلاع داد.

محمدباقر نوبخت اظهار کرد: امیدواریم با تخصیص این اعتبار، این طرح مهم آب و خاک استان تا خاتمه سال 99 به بهره برداری برسد.

معاون رئیس جمهوری دیروز در سفری یک روزه به استان اردبیل، طرح های توسعه این استان را پیگیری کرد.

  • ایجاد 11 هزار فرصت شغلی با سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی
  • پروژه راه آهن اردبیل - میانه تا خاتمه دولت بهره برداری می گردد

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1387

به "کارآفرینی طرح پایاب سد خداآفرین برای 16 هزار نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی طرح پایاب سد خداآفرین برای 16 هزار نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید