کدام داروی کرونا روی بیماران ایرانی آزمایش شده است؟

به گزارش هدا بلاگ، یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره ادعای یکی از پزشکان مبنی بر اجرای پروژه ای که فقط بیماران ایرانی در آن مشارکت داشتند، گفت: اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، کمیسیون می تواند از شأن نظارتی خودش به این موضوع ورود کند و شکی هم نیست.

کدام داروی کرونا روی بیماران ایرانی آزمایش شده است؟

به گزارش ایلنا، علی باقرزاده، درباره ادعای یک پزشک فوق تخصص بیمارستان مسیح دانشوری مبنی بر این که دارویی بر روی بیماران کرونایی آزمایش شده که فقط بیماران ایرانی در تست این دارو که مطالعات حیوانی آن کامل انجام نشده شرکت داشته اند، گفت: باید دقیق مشاهده کرد دارو چیست؟ اگر شخصی صحبتی را بیان می نماید باید دقیق بگوید چه نوع دارویی مورد استفاده قرار گرفته است.

نائیب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: بله، اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد کمیسیون می تواند از شأن نظارتی خودش به این موضوع ورود کند و شکی هم نیست.

وی خاطر نشان کرد: اما این که گفته می گردد یک دارویی بر روی بیماران آزمایش شده، باید نام آن هم بیان گردد و بگویند چه کسی وارد نموده است، با کلی گویی نمی گردد.

باقرزاده گفت: اگر ایشان درخواست شان را به کمیسیون پزشکی بیاورند حتما آنالیز می کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2027

به "کدام داروی کرونا روی بیماران ایرانی آزمایش شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام داروی کرونا روی بیماران ایرانی آزمایش شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید