کشف سه هزار و سیصد و پنجاه دستگاه ماینر غیرمجاز طی یکسال

به گزارش هدا بلاگ، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از کشف و ضبط سه هزار و 350 دستگاه ماینر غیرمجاز طی یکسال گذشته در استان خبر داد.

کشف سه هزار و سیصد و پنجاه دستگاه ماینر غیرمجاز طی یکسال

به گزارش خبرنگاران مازندران فرامرز سپری با بیان اینکه به کارگیری غیرمجاز دستگاه های ماینر با استفاده غیرقانونی انرژی برای استخراج رمزارز ظرف یک سال اخیر خساراتی را به شبکه های توزیع برق وارد کرده است، اضافه کرد: طی یک سال اخیر سه هزار و 350 دستگاه ماینر غیرمجاز از 81 مرکز غیرقانونی استخراج رمزارز توسط همکاران و مسئولان تست و بازرسی استان و امورهای توزیع برق با هماهنگی مسئولان قضائی و با همکاری مأموران انتظامی در نقاط مختلف مازندران کشف و ضبط شده است.

وی گفت: مطابق دستورالعمل ارسالی از توانیر با کلیه این مشترکان برخورد و مبلغی معادل 68 میلیارد ریال بهای انرژی بابت جریمه این دسته از مشرکان صادر شده است.

سپری اضافه کرد: پارسال با وجود تمامی مسائل نزدیک به 19 هزار کنتور معیوب در این شرکت تعویض شده است و میزان انرژی معادل 15 میلیون کیلووات ساعت از این محل به مجموع فروش انرژی شرکت اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: به منظور مدیریت دارایی و استفاده بهینه از سرمایه های شرکت و کاهش هزینه ها قراردادی با یکی از شرکت های کنتورسازی منعقد تا قریب به 20 هزار کنتور معیوبی که تعویض شده بودند تعمیر تا مجدداً به چرخه استفاده شرکت توزیع وارد شوند.

وی گفت: به منظور مقابله با پدیده شوم برق های غیرمجاز و با استفاده از روش های مختلف کنترل مصارف مشترکین تعداد سه هزار و 500 مشترک دارای تخلف در استفاده از انرژی برق شناسایی و مطابق دستورالعمل های موجود با آنها برخورد اجرا شده است که از این محل نیز نزدیک به 21 میلیون کیلووات ساعت انرژی به میزان فروش شرکت اضافه شد.

وی گفت: با وجود ارائه دستورالعمل واگذاری انشعاب برق به صورت قانونی برای این دسته از مشترکین متأسفانه برخی افراد سودجو به صورت غیرقانونی اقدام به فعالیت دراین زمینه می کنند که باعث افزایش مصرف و بروز مسائل فراوان در کنترل بار مشترکین و در شرایط بحرانی بروز خاموشی های ناخواسته می شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2873

به "کشف سه هزار و سیصد و پنجاه دستگاه ماینر غیرمجاز طی یکسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف سه هزار و سیصد و پنجاه دستگاه ماینر غیرمجاز طی یکسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید