کیسه های بازیافتی به مقابله با پلاستیک و کرونا می پردازند

به گزارش هدا بلاگ، هر سال حدود هشت میلیون تن زباله پلاستیکی وارد آب اقیانوس ها می گردد و برای مقابله با این فرایند استفاده از کیسه های قابل بازیافت در دستور کار قرار گرفته است.

کیسه های بازیافتی به مقابله با پلاستیک و کرونا می پردازند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، با توجه به تبعات زیست محیطی خطرناک استفاده گسترده از کیسه های پلاستیکی، به کارگیری کیسه های سازگار با محیط زیست افزایش یافته است.

یک شرکت تجاری در آمریکا از برنامه های خود برای حذف کیسه های پلاستیکی و استفاده از کیسه های قابل تجزیه خبر داده است. این کیسه ها که قبلا 30 دلار قیمت داشتند، در حال حاضر با تخفیف به قیمت 17 دلار به فروش می رسند.

حمل و نقل و استحکام این کیسه ها بالا بوده و در فراوری آنها از الیاف قابل تجزیه استفاده شده است. همچنین این کیسه ها در ابعاد مختلف فراوری می شوند و برای حمل انواع میوه و سبزی قابل استفاده هستند.

با توجه به غیررسمی بودن الیاف این کیسه ها می توان میوه ها و سبزی ها را در درون خود این کیسه ها شستشو داد و با توجه به شیوع ویروس کرونا استفاده از این شیوه می تواند به جلوگیری از انتقال ویروس نیز یاری کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 456

به "کیسه های بازیافتی به مقابله با پلاستیک و کرونا می پردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیسه های بازیافتی به مقابله با پلاستیک و کرونا می پردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید