5 هزار تن میوه روی دست بارفروشان ماند

به گزارش هدا بلاگ، بار میوه روی دست بارفروشان مانده است. میوه گران است و قدرت خرید مردم ضعیف شده و مجبورند میوه را دانه ای بخرند. این جمله ها بخشی از صحبت های اکبر یاوری، عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان است.

5 هزار تن میوه روی دست بارفروشان ماند

به گزارش تجارت نیوز، هفته گذشته بارفروشان به مردم قول دادند شنبه موز ارزان می گردد. هر چند که موز در میادین اصلی میوه کیلویی 10 هزار تومان ارزان شده است، اما میوه فروشان در سطح شهر موز را هنوز کیلویی 50 تا 53 هزار تومان می فروشند! به گفته یاوری، میوه فروشان به سود صد در صدی قانع نیستند بلکه موز را با سود 300 درصدی می فروشند!

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان همچنین گفت: اسفند ماه سال گذشته مردم میوه می خریدند، اما سال جاری بیشتر از پنج هزار تن میوه در میدان موجود است و کسی هم میوه نمی خرد.

فروشندگان می گویند میوه گران شده است و مردم میوه نمی خرند. اکبر یاوری هم معتقد است قدرت خرید مردم پایین آمده و حتی مردم پول خرید میوه شب عید را هم ندارند.

او به کاهش شدید قدرت خرید مردم اشاره نمود و گفت: اگر به میوه فروشی ها سر بزنید اشکتان در می آید؛ وقتی که می بینید شهروندان تهرانی میوه را دانه ای می خرند.

به گفته یاوری، بارفروشی که روزی پنج ماشین میوه می فروخت امروز در شب عید توانسته یک ماشین میوه بفروشد. علت این است که مردم از میوه فروشی ها میوه نمی خرند و میوه فروش هم از بارفروش سفارش نمی گیرد.

میوه شب عید چقدر است؟

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان با اشاره به قیمت انواع میوه گفت: قیمت پرتقال خونی در میدان اصلی بین 11 تا 14 هزار تومان است. پرتقال تامسون مجلسی با قیمت هشت تا 10 هزار تومان فروخته می گردد. خیار گلخانه ای هفت تا هشت هزار تومان داد و ستد شد و هر کیلوگرم سیب سرخ هم با قیمت پنج تا 12 هزار تومان فروخته می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2584

به "5 هزار تن میوه روی دست بارفروشان ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هزار تن میوه روی دست بارفروشان ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید