استقلال بمب پرسپولیس را خنثی کرد ، پیشنهادی که انتقال بزرگ را به هم زد

به گزارش هدا بلاگ، پرسپولیس با رقمی در حدود 200 تا 250 هزار یورو می توانست رضایتنامه عزت اللهی را بگیرد اما به یکباره و با درخواست چند باشگاه دیگر، مسئولان وایله مخالفت خود را با انتقال سعید اعلام کردند.

استقلال بمب پرسپولیس را خنثی کرد ، پیشنهادی که انتقال بزرگ را به هم زد

به گزارش خبرنگاران آینده سعید عزت اللهی در ابهام است و هنوز کسی نمی داند آیا او در وایله می ماند یا پیراهن تیم دیگری را بر تن خواهد کرد. هافبک میانی و توانای فوتبال ایران بعد از درخشش در تورنمنت کافا و مثل تمام سال های اخیر مورد توجه تیم های ایرانی قرار گرفت. او که شش ماه از قراردادش با وایله به جای مانده، در ابتدا برای جدایی نیاز به پرداخت 100 هزار یورو داشت اما حالا این عدد حدوداً 10 برابر شده و همین مسأله تا حد زیادی انتقال عزت اللهی به باشگاهی تازه را با وقفه روبرو کرده است.

ماجرا از اینجا آغاز شد که باشگاه پرسپولیس برای جذب عزت اللهی اقدام کرد. مکاتبه میان دو باشگاه انجام شد و با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، هافبک 26 ساله تیم ملی بی میل نبود که پیراهن این تیم را بر تن کند، بخصوص که سعید دوستان زیادی مثل مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی را در پرسپولیس داشت.

پرسپولیس با رقمی در حدود 200 تا 250 هزار یورو می توانست رضایتنامه عزت اللهی را بگیرد اما به یکباره و با درخواست چند باشگاه دیگر، مسئولان وایله مخالفت خود را با انتقال سعید اعلام کردند. استقلال با حضور جواد نکونام که سابقه همکاری با عزت اللهی را در تیم ملی در کارنامه داشت، برای شکار او نامه نگاری کرد و البته سرمربی تیم هم با هافبک ایرانی وایله تماس هایی را برقرار کرد.

از سوی دیگر سپاهان هم دست به کار شد و بعد از جذب ستاره هایی چون رضا اسدی، کاوه رضایی و عیسی آل کثیر، این بار به جذب عزت اللهی علاقه نشان داد. باشگاه اصفهانی که از نظر مالی در شرایط بهتری نسبت به استقلال و پرسپولیس قرار داشت، پیشنهاد خود را ارائه داد. وایله که بعد از پرسپولیس، استقلال و سپاهان را خواهان عزت اللهی دید، عدد مورد نظر خود را برای صدور رضایتنامه افزایش داد.

پیشنهاد استقلال و سپاهان باعث شد تا وایله در آستانه صدور رضایتنامه سعید برای پرسپولیس، از این موضوع صرف نظر کند. حالا مسئولان وایله دنبال راهی هستند تا عزت اللهی را برای تمدید قرارداد راضی کنند، آن هم به مدت دو سال و نیم اما سعید فعلاً پاسخی به این پیشنهاد نداده و تمرکز خود را روی موفقیت در ترکیب تیمش گذاشته است. امروز و از ساعت 17:30 ، وایله در هفته اول سوپرلیگ دانمارک میهمان تیم قدرتمند AGF است. باید ببینیم واکنش وایله به جواب منفی سعید به پیشنهاد تمدید قرارداد چیست؟ آیا او از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد یا اینکه مدیران وایله با او برخورد دیگری انجام می دهند؟ در این بین اما مربیان تیم ملی باید هوشیار باشند و بدانند اگر وایله از سعید در ترکیب خود استفاده نکرد، تنها دلیلش عدم تمدید قرارداد است. این اتفاق در بسیاری از باشگاه ها رخ می دهد تا بازیکن تحت فشار و به اجبار قراردادش را تمدید کند. سعید اما علاقه ای به این کار ندارد و شاید همین مسأله در نهایت باعث شود تا رضایتنامه او با مبلغ کمتری برای یک باشگاه ایرانی صادر شود. عزت اللهی جزو بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران است که در تورنمنت کافا هم نشان داد تا چه مقدار کیفیت دارد. بدون شک سرنوشت او در ماه های آینده می تواند برای تیم ملی ایران هم مهم باشد، بخصوص که امیر قلعه نویی به توانایی های او اعتماد دارد و از طرفی تیم ملی هم برای موفقیت در جام ملت های آسیا به تمام نیروهای باتجربه خود نیاز دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3702

به "استقلال بمب پرسپولیس را خنثی کرد ، پیشنهادی که انتقال بزرگ را به هم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بمب پرسپولیس را خنثی کرد ، پیشنهادی که انتقال بزرگ را به هم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید