خبرنگاران الکاظمی: طرح ویژه امنیتی سالروز رحلت پیامبر (ص) با موفقیت اجرا شد

به گزارش هدا بلاگ، بغداد - خبرنگاران - نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با تشکر از نیروهای الحشد الشعبی، ارتش و پلیس این کشور اعلام نمود که طرح امنیتی و خدماتی ویژه سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با موفقیت اجرا شد.

خبرنگاران الکاظمی: طرح ویژه امنیتی سالروز رحلت پیامبر (ص) با موفقیت اجرا شد

به گزارش خبرنگاران، سرتیپ یحیی رسول سخنگوی مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (آدینه) در بیانیه ای گفت: الکاظمی از دستگاههای امنیتی اعم از پلیس، ارتش و الحشد الشعبی و وزارتخانه ها و ادارات خدمت رسان و همه تشکیلات و تشکل های اجتماعی که در موفقیت طرح امنیتی و خدماتی ویژه مراسم سالروز درگذشت رسول اکرم (ص) سهیم بودند، تشکر و تقدیر کرد.

استاندار نجف پیشتر از حضور بیش از چهار میلیون و پانصد هزار عزادار عراقی در آیین سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در شهر نجف اشرف و حرم علوی خبر داده بود.

12 هزار نیروی سازمان الحشد الشعبی در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی عراق در طرح تامین امنیت و خدمات رسانی به زائران در شهر نجف مشارکت داشته اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1721

به "خبرنگاران الکاظمی: طرح ویژه امنیتی سالروز رحلت پیامبر (ص) با موفقیت اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران الکاظمی: طرح ویژه امنیتی سالروز رحلت پیامبر (ص) با موفقیت اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید