فراورده های خام دامی را از مراکز مجاز خریداری کنید

به گزارش هدا بلاگ، تهران (پانا)- شهروندان فراورده های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید حتماً به تاریخ و انقضای آن و همچنین مهر دامپزشکی توجه کنند.

فراورده های خام دامی را از مراکز مجاز خریداری کنید

به گزارش اداره کل دامپزشکی استان تهران، سیدعلی سیدعلی بابائی، مدیرکل دامپزشکی استان تهران اضافه کرد: با توجه به ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، عرضه فراورده های خام دامی و به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان طرح تشدید نظارت های بهداشتی از تاریخ 25/ 12/ 99‬ لغایت 14/ 1/ 1400 در استان تهران اجرا می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: این طرح ویژه نظارتی از طریق سازماندهی اکیپ های نظارتی ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی در استان با لباس فرم متحدالشکل و خودروهای ویژه بازرسی در تمامی ایام عید به ویژه ایام تعطیل از ساعت 8 الی 16 در دو شیفت کاری بر مراکز توزیع و عرضه فراورده های خام دامی نظارت مستقیم دارند.

وی اضافه کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم فراورده های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید حتماً به تاریخ و انقضای آن و همچنین مهر دامپزشکی توجه کنند.

بابائی در پایان عنوان نمود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با شماره 1512 و یا 4-44787542و ادارات دامپزشکی شهرستان های استان تهران اطلاع دهند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2679

به "فراورده های خام دامی را از مراکز مجاز خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراورده های خام دامی را از مراکز مجاز خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید